^_^

Tuesday, October 6, 2009

Pemenang giveaway2..

Saya sudah lama delay keputusan giveaway ni.. sepatutnya saya umumkan sebelum raya.. ni dah raya 2 minggu baru dapat buat keputusan.. Maaf sangat2 sbb saya agak byk tuntutan pejabat sehingga kan delay bagi link2 tersebut kepada juri pilihan saya... Oleh kerana kesuntukan masa [atau pun dah lewat sangat dah sebenarnya, ended saya pilih sendiri pemenang untuk giveaway ni...hehe...]

Pemenang pertama ialah Puan Siti Sifir Supernova Share-out Space.. walaupun dia dah dilimpahi coklat tetapi saya tak dapat nak menafikan betapa saya jatuh cinta terhadap reason disebalik nama yang beliau cadangkan iaitu A Must Choc walaupun saya asyik berfikir sape yang boleh saya mintak tolong untuk kirimkan hadiah tu ke Parit Buntar nnt...

Pemenang kedua ialah Ibu Nisrinna dan Uzzam... namanya simple dan catchy untuk di type di ruangan addres bar tu.. mudah diingat ILOVECOKLAT .. klu lupe pun boleh guna padanan cuba-cuba jaya di google sahaja kan...

Kepada yang tidak berjaya..jgn jemu untuk dptkan update giveaway di sini eh.. saya akan teruskan tradisi ni sbb sambil promosi saya gembira anda dapat merasa coklat sedap saya ini...hoho....

2 comments:

Pija Madzlan said...

Ihihi....maka anak2 sayalah yang paling gumbira...hihihi tenkiu Fayza

hang_lipur said...

saya dpt no-2? alhamdulillah... thanks!

Class update

Baking class online available.
Email nutaizaf@gmail.com or whatsapp 0136076706 for further info